Wyniki Twojego wyszukiwania

Sprzedaż każdej nieruchomości jest inna, tak jak inna jest każda nieruchomość… – wywiad z Leszkiem Porzezińskim

Dziś na nasze pytania odpowiada Pan Leszek Porzeziński – Dyrektor Oddziału Łomża Góralczyk Nieruchomości. Nasz gospodarz opowiedział nam o swojej pracy, wartościach, którymi kieruje się jego firma, a także preferencjach łomżan w kwestii nieruchomości.

Zacznijmy od przedstawienia Państwa firmy – jaka jest jej historia oraz czym się dzisiaj wyróżnia na tle konkurencji?

Góralczyk Nieruchomości jest stosunkowo młodą firmą, niemniej jednak z potężnym, niesłabnącym potencjałem. Założycielem biura jest Pan Tomasz Góralczyk. Profesjonalny pośrednik obrotu nieruchomości. Warto w tym miejscu nadmienić, że nie tylko osoba Pana Tomasza posiada takie wyróżnienie w naszej firmie. Pan Tomasz to osoba z 10 letnim doświadczeniem w branży nieruchomości. Studia, a w późniejszym okresie praca zostały precyzyjnie dobrane od początku pod ten rodzaj działalności. ,,Jeżeli kochasz swoją pracę, to nigdy nie będziesz w niej pracował, bo nie jest już pracą, a pasją życia”. Ciekawe sformułowanie, które niejednokrotnie mogę faktycznie podziwiać we współpracy z właścicielem firmy.

Góralczyk Nieruchomości to przede wszystkim nowoczesny i profesjonalny sposób podejścia do sprzedaży, obsługi klienta oraz ofert prezentowanych w naszym biurze. Każdy z naszych profesjonalnych agentów dobiera działania oraz instrumenty indywidualnie, najlepsze dla każdego z naszych klientów. W sposób kompetentny jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom oraz celom w nowym, zmieniającym się świecie rynku nieruchomości. Rok 2018 był dla nas szczególnie przełomowy. Powołaliśmy nowe zasady pozyskiwania ofert, współpracy z naszym biurem na tle konkurencji, czy zupełnie nowe sposoby reklamy oferowania nieruchomości.

Nasza firma wszelkie działania, jak już nadmieniłem, koncentruje na potrzebach klienta. Uważam, że ,,suche”, schematyczne wykonywanie każdego zawodu, w tym pracy agenta nieruchomości, w konsekwencji pociąga ludzi do rutyny. Aby tego uniknąć, naszą pracę nazwaliśmy – satysfakcja. Owocuje to tym, że jako firma jesteśmy polecani innym osobom przez naszych, usatysfakcjonowanych klientów. Jestem przekonany, że to najlepsza możliwa forma referencji. W pracy najważniejsi są ludzie (agenci), ich potencjał, nowe pomysły, spostrzeżenia. To dzięki nim tworzymy i z powodzeniem wdrażamy nowoczesne kroki.

Jakie trendy panują obecnie na rynku nieruchomości?

Branża nieruchomości nie pozwala na nudę i schematyczne przekładanie dokumentów. Zmieniające się ustawy, postanowienia, uwarunkowania ale przede wszystkim oczekiwania klientów sprawiają, że każdy dzień jest inny. Łomżyński rynek nieruchomości zdecydowanie ewoluował. Najbardziej znaczące zmiany można jednak zaobserwować na przestrzeni dwóch ostatnich lat. Mam tu na myśli ostatni kwartał 2017 roku oraz cały miniony 2018 rok.

Zmianę cen najbardziej można zaobserwować na rynku mieszkań. Wpływ ma tutaj klika czynników: predyspozycje zakupowe klienta, traktowanie nieruchomości jako inwestycji, lokowanie nisko oprocentowanych środków pieniężnych na rachunkach bankowych, zmiana stóp procentowych czy coraz częściej spotykane zakupy przez osoby mieszkające za granicą. W Łomży w porównaniu do innych miast, paradoksalnie największym, niesłabnącym zainteresowaniem cieszy się nie centrum miasta, lecz jego dalsza okolica. Ten trend szybko został zauważony przez deweloperów oraz spółdzielnie mieszkaniowe. Niezmiennie najczęściej wybieranym mieszkaniem jest to usytuowane na kondygnacjach 2 i 3.

Nowoczesne trendy nie zmieniły w całości gustów i potrzeb łomżan. Najchętniej wybieranymi mieszkaniami są typowe M3 zarówno z aneksem kuchennym, jak również z pomieszczeniami nieprzechodnimi. Inna grupa klientów to osoby, poszukujące domu. W tej materii najczęściej wybierane są metraże do 180 m2 (parter + poddasze). Wespół z domami Łomża to także duży potencjał działek. Ich cena może być jednak diametralnie rózna w zależności od lokalizacji.

Jak już nadmieniłem, nasza firma opiera się na prostych i jasno sprecyzowanych zasadach współpracy, w pełni czytelnych dla każdego klienta. Prowadzimy w zdecydowanej większości umowy na wyłączność pobierając tym samym prowizję tylko od jednej strony transakcji. Jest to nie tylko wymierna korzyść dla strony sprzedającej, ale również dla nas jako firmy, ponieważ współpracujemy dzięki temu z innymi biurami z naszej branży. Schemat know how opracowaliśmy na podstawie profesjonalnych szkoleń oraz doświadczenia w branży.

Dlaczego warto zaufać biuru nieruchomości, a nie poszukiwać mieszkania na własną rękę?

Sprzedaż każdej nieruchomości jest inna, tak jak inna jest każda nieruchomość. To wie każdy. W dzisiejszych czasach, wszyscy jesteśmy zwyczajnie zabiegani, warto jest zatem przeanalizować co zyskujemy wybierając profesjonalne i sprawdzone biuro nieruchomości. Korzyścią tą jest przede wszystkim cenny czas. Pośrednik zaprezentuje, przedstawi, omówi językiem korzyści nieruchomość. W ten sposób każdy potencjalny klient jest w stanie rzeczywiście obejrzeć nasz dom, działkę czy mieszkanie.

Ponadto przygotuje niezbędne dokumenty wymagane do przeniesienia własności nieruchomości (akt notarialny). To szczególnie ważne, gdy strona sprzedająca przebywa za granicą. Rzetelnie poprowadzi ścieżkę negocjacji. Góralczyk Nieruchomości to także nieoceniona pomoc podczas przekazania nieruchomości nowemu właścicielowi, mam tu na myśli dokumentację, protokoły etc. Sprawdzony i kompetentny pośrednik jest niesłychanie pomocny także na etapie poszukiwania wymarzonej działki, lokalu czy domu. W dobie zmian jakie niejednokrotnie pojawiają się w tej branży agent nieruchomości stanowi poczucie bezpieczeństwa. Sprawdzi i przeanalizuje sytuację prawną nieruchomości.

Oferujecie Państwo kompleksową obsługę klienta. Proszę powiedzieć, a raczej zachęcić do skorzystania z Waszej oferty – co oznacza ta kompleksowość?

Zagadnienie kompleksowości rozwinąłem już w pierwszym pytaniu. Jest ono jednak faktycznie fundamentalne, dla każdego kto prowadzi ten rodzaj działalności. W Góralczyk Nieruchomości maksymalnie przykładamy wagę do tego, by proces np. sprzedaży był dla klienta jak najmniej stresujący. Poprzez dialog jesteśmy w stanie dobrać najlepiej skrojoną ofertę. Naszych klientów nie traktujemy schematycznie czy szablonowo. Wręcz przeciwnie. Od szerokiego wyboru ofert oraz czynności, które nasze biuro jest w stanie wykonać poprzez indywidualne, elastyczne podejście do marży i prowizji agencji.

Jesteśmy z klientem na każdym z etapów oferty: tak sprzedaży, wynajmu czy poszukiwania. Dokumentacja umowy przedwstępnej, protokoły przekazania. Nasza znajomość rynku sprawia, że z powodzeniem pomagamy w analizie oraz sugestii ceny każdej nieruchomości. Ważne podkreślenia jest również i to, że jako jedyne biuro w Łomży obsługujemy oferty z zakresu wynajmu lokali mieszkalnych. Mamy w związku z tym potężny i cenny bagaż doświadczenia. Jak już nadmieniłem, nasza kompleksowość to również recenzje, dlatego polecając współpracę z naszym biurem zachęcam do lektury opinii o nas, którą każdy może znaleźć m.in. na Facebooku.

Czy na koniec może Pan zdradzić, jakie plany jako firma macie Państwo na najbliższy rok?

Uważam, że każdy w naszej branży już wcześniej analizował sytuację na rynku, by optymalnie dopasować swoje działania do zmian jakie czekają nas w tym roku. Dla naszej firmy będzie to z pewnością rok dalszego rozwoju. Już niebawem planujemy powołanie kolejnego oddziału naszego biura. W związku z rozwojem naszej firmy poszerzamy swoją działalność o województwo mazowieckie. Będzie to także czas nowych wyzwań. Nowe cele i założenia są jednak tym, czym żyjemy. Jak wspomniałem, nasza praca to satysfakcja, a nie rutyna. Prócz nowych przedsięwzięć nie możemy na pewno zapomnieć o tych, dzięki którym nasze działania są skuteczne. Mam tu na myśli nowy wachlarz szkoleń tak dla stałych, jak i nowych agentów.

 

 

Podobne artykuły

Zmiana nazwy wiąże się z otwarciem na nowe pomysły, koncepcje…- wywiad z Wiesławem Bielawskim

Sty 29, 2019

Dziś prezentujemy Państwu rozmowę z Panem Wiesławem Bielawskim z AB House Nieruchomości, który opowiedział nam o tym, jak budował swoją firmę oraz jak funkcjonuje ona dzisiaj, a także podzielił się z nami spostrzeżeniami na temat branży, pracy pośredników oraz kierunku, w którym zmierza rynek nieruchomości.   Patryk Miotke, askdom.pl: Jak i kiedy zaczęła się Pana kariera w branży nieruchomości oraz dlaczego wybrał Pan ten …

Czytaj więcej

II Śniadanie biur nieruchomości za nami!

Lis 29, 2018

Właściciele i agenci biur nieruchomości spotkali się ponownie na wspólnym śniadaniu w restauracji Kawelin. Ponownie kluczowym tematem była współpraca między pośrednikami na rzecz klientów. Agenci i właściciele biur nieruchomości obecni na śniadaniu tworzą nowe standardy obsługi. Przede wszystkim zgodne z etyką, skoncetrowane na kliencie i jego potrzebach. Co bardzo ważne, dzięki takim spotkaniom istnieje szansa na szybką sprzedaż nieruchomości, gdyż każdy z obecnych pośredników …

Czytaj więcej

Gotowi do START-UP’u? Wschodni Klaster Budowlany szuka ekspertów i technologów.

Sie 25, 2018

Szanowni Państwo, Na potrzeby przyszłej realizacji projektu pn. „Gotowi do START-UP’u” konkurs 1 (1/2018) w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa II: Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I, działanie 2.5 Programy akceleracyjne., Polskie Stowarzyszenie Doradcze i Konsultingowe – Koordynator Wschodniego Klastra Budowlanego poszukuje ekspertów w zakresie technologicznym, biznesowym oraz merytorycznym. Zapraszamy do zapoznania się z treścią zapytania ofertowego. Zgłoszenia …

Czytaj więcej

Targi z dofinansowaniem do 80% dla firm Wschodniego Klastra Budowlanego!

Wrz 17, 2018

Wyjazdy na targi międzynarodowe i misje ze Wschodnim Klastrem Budowlanym. Kolejny projekt z dofinansowaniem do 80% kosztów. Po raz kolejny Wschodni Klaster Budowlany planuje udział w targach międzynarodowych i misjach gospodarczych. Projekt targowy Klastra obejmuje dofinansowanie do 80% udziału w targach budowlanych i misjach gospodarczych na całym świecie. Prosimy wszystkie firmy, które planują swój udział w wydarzeniach targowych o kontakt z Biurem Wschodniego Klastra …

Czytaj więcej

Przegląd interesujących nieruchomości – woj. Podlaskie

Lip 27, 2018

Przede wszystkim chciałbym serdecznie Państwa przywitać. Nazywam się Karol Serwatko i od lat interesuję się rynkiem nieruchomości. Jestem współwłaścicielem regionalnego portalu o nieruchomościach – www.askdom.pl i będę pisać o interesujących mieszkaniach, lokalach komercyjnych, działkach, etc., które znajdują się w ofercie biur nieruchomości oraz deweloperów. Celem tej publikacji jest przybliżenie Państwu wartych uwagi nieruchomości, które mogłyby zostać pominięte przy użyciu tradycyjnego wyszukiwania, za pośrednictwem wyszukiwarki.  W …

Czytaj więcej

Szukasz pracy? Remax Partners o. Białystok – szuka pracowników!

Sie 13, 2018

Remax Partners ul. Legionowa 9/1 lok. 138, 15-281 tel.  786 200 112 /  85 741 37 83 / partners@remax-polska.pl Wizytówka firmy – kliknij

Czytaj więcej