Wyniki Twojego wyszukiwania

„Ambasadorki, to gwarancja”. Wywiad z Magdaleną Szmurło.

Prowadzenie (biura) nieruchomości w dzisiejszych czasach, wymaga umiejętności, odwagi, ale przede wszystkim bycia konkretnym i otwartym na potrzeby innych. Ogromnym plusem jest sytuacja, gdy z nieograniczoną pasją przenosi się miłość do nieruchomości – na biznes. Przykładem takiej firmy na lokalnym rynku jest Ambasada Nieruchomości. O zaufaniu, sile doświadczenia i…pysznej kawie, rozmawiamy z właścicielką marki – Magdaleną Szmurło.

Mówi się, że podczas rozmowy, przekazuje Pani każdemu dużą dawkę energii.

To dzięki naszej pysznej kawie 🙂 A tak poważnie staram się w każdej sytuacji odnajdywać pozytywy, to pozwala mi skupiać się na celach. Głównym celem i misją naszej firmy są ludzie, to z myślą o nich stawiamy czoła nawet najtrudniejszym transakcjom. Niezwykle pomocne jest również intuicyjne rozpoznawanie potrzeb klientów, kompetencja oraz kultura współpracy. To nasze priorytety.

Powierzając komuś sprzedaż, wynajem bądź kupno nieruchomości, powierzamy bardzo często ogromną część naszego życia, naszych wspomnień, naszej historii. Jak dziś przekonać klienta, żeby obdarzył nas – prowadzących taki biznes, tak dużym zaufaniem?

Nasi klienci mogą przede wszystkim liczyć na wsparcie-jesteśmy z nimi na każdym etapie transakcji. Można się na nas oprzeć, bo mamy solidny fundament- tworzymy zespół. Naszą siłą są różne charaktery, które się uzupełniają: inicjator, lider i „planista”. Czy to przepis na sukces? Tego nie wiemy, ale zaangażowanie, dobra komunikacja oraz wspólne cele sprawiają, że możemy więcej. A odnosząc się do konkretnych działań, oferujemy profesjonalne przygotowanie nieruchomości do sprzedaży. Wspieramy naszych klientów poprzez doradztwo, kompletowanie dokumentów, przygotowywanie umów oraz rozliczenie mediów, tak aby mogli się oni cieszyć z zakupu nowego domu lub mieszkania. Towarzyszymy im również przy wyborze wymarzonej nieruchomości. Co ważne, pomagamy m.in. w zdefiniowaniu potrzeb, wyjaśnieniu zawiłości prawnych oraz skutecznych negocjacjach.

Czyli nie „argument siły, tylko siła argumentu”?

Dokładnie! Jesteśmy młodą firmą, ale każdy z nas pracował już w branży wiele lat i ma solidne doświadczenie zawodowe. Nie lata pracy, ale ilość oraz trudność transakcji sprawiła, że jesteśmy dobrze przygotowani, a klienci darzą nas zaufaniem. Każda transakcja doradcy, jest transakcją całego zespołu. Razem pracujemy nad tym, aby każdy klient był zadowolony, a co za tym idzie polecił nas kolejnym osobom.

Polecają?

Oczywiście. Mimo tego, iż lokalny rynek jest nasycony branżą, mamy pełne ręce pracy. A to z czegoś wynika.

Jak Pani myśli, z czego?

Wcześniej wspomniałam o sile, jednak równie ważna jest jakość! W podejściu do klienta, w budowaniu marki i w kształtowaniu wizerunku pośrednika. Indywidualnie dopasowujemy naszą ofertę do klientów, ale mamy pewne standardy, których się trzymamy. Przy sprzedaży wykorzystujemy nowoczesne narzędzia: profesjonalną sesję zdjęciową, aparat z szerokim kątem, home staging (szafy pękają w szwach od dodatków, którymi dysponujemy), zdjęcia z drona, film promocyjny, dni otwarte itp. Wspólnie z właścicielem przygotowujemy nieruchomość oraz plan sprzedaży. Na każdym etapie ma on nasze wsparcie merytoryczne i mentalne. Większość naszych klientów współpracuje z nami przy kolejnych transakcjach i pozostajemy często w stałym kontakcie.

A jak odbiera Was konkurencja?

Jesteśmy fair wobec klientów, ale też wobec kolegów z branży. Konkurencja to dla nas dodatkowa motywacja. Jesteśmy otwarci na współpracę z innymi doradcami, prezentujemy ich oferty naszym klientom, informujemy o naszych i zapraszamy na dni otwarte. Klient, który do nas przychodzi ma dostęp do wszystkiego, co oferuje w danym momencie rynek. Nie jesteśmy w stanie sprzedawać wszystkich nieruchomości jednocześnie, dlatego tak ważna jest dla nas współpraca i dobra relacja z innymi biurami. Razem możemy więcej!

Jak to, współpracujecie z konkurencyjnymi firmami takimi jak Wy?

Nie zapominajmy, że jest to działanie również na korzyść klienta, który powierza nam swoją nieruchomość i oczekuje od nas skutecznej sprzedaży i konkretnych działań. Jednym słowem, tak!

W takim razie mówimy tu już o bardzo świadomym działaniu firmy na rynku nieruchomości?)

Jesteśmy świadomi tego jak funkcjonuje branża. Mimo wszystko, stawiamy na ciągły rozwój i ciągle się szkolimy. Jesteśmy na bieżąco z nowinkami marketingowymi, narzędziami promocyjnymi oraz zmianami w prawie, które dotyczą obrotu nieruchomościami. Wiedza oraz zastosowanie nowoczesnych technologii, pomaga nam w efektywnej pomocy klientom.

A więc kończąc, po jaką pomoc warto do Was przyjść?

Dla nas najważniejsi są ludzie, ich oczekiwania, budowanie relacji i wsparcie. Za tym idzie konkret – skuteczna sprzedaż i polecenia. Nasza praca to nie tylko pomysł na biznes, ale też nasza pasja. Jesteśmy zaangażowani i otwarci na ludzi. Lubimy im pomagać, często w bardzo trudnych czy stresujących momentach w ich życiu. Opiekun klienta, doradca – ta definicja jest nam znacznie bliższa niż popularny „pośrednik”, a najlepiej – ambasadorki!

Ja się czuję zaopiekowany. Macie pyszną kawę. A na dodatek, po naszej rozmowie, mam dużo energii. I jeszcze jedno – bardzo wygodne fotele.

Autor: P.S

Autor: Grafika - Katarzyna R. Wasilewska

Podobne artykuły

Design z PRLu. Nowa moda czy przyzwyczajenie?

Sty 15, 2021

Design z PRLu. Czy jest modny? Czy warto zmieniać PRLowskie wnętrze? Opowiada Anna Ryplewska z Pracowni Aranżacja. Jak obecnie mieszka przeciętny Polak? Wydaje mi się, że w obecnych czasach przeciętny Polak przyzwyczaja się do zmian. Wszystko wokół Nas się zmienia, zmieniamy sprzęty elektroniczne, telefony, prace, więc i mieszkania oraz codzienne życie, otoczenie zaczyna się zmieniać. Obecnie ludzie szukają prostoty, uporządkowania, minimalizmu, gdyż zdają sobie …

Czytaj więcej

Wypożycz choinkę na Święta – bierzemy udział w akcji!

Gru 18, 2018

Z taką inicjatywą wyszła w tym roku firma Volvo Cars Poland, a udział w niej wziął białostocki salon dealerski Volvo Nord Auto. Promując ekologiczny styl życia, klientom oferowane są żywe choinki w doniczkach, które po Nowym Roku mają zostać zwrócone, a następnie trafią z powrotem do lasu. Portal Przedsiębiorcze Podlasie został lokalnym partnerem akcji. Kampania Volvo ma propagować ideę nie ścinania drzewek. Cała akcja …

Czytaj więcej

Monter stolarki budowlanej – program wsparcia naboru do szkół. Udział bierze placówka z Białegostoku

Cze 12, 2019
Dzięki utworzeniu zawodu montera stolarki budowlanej, szkoły branżowe mogą kształcić przyszłych fachowców, którzy zadbają o dobry montaż okien, drzwi czy też bram garażowych. Związek POiD realizuje program wsparcia rekrutacji dla placówek szkolnych, które od września 2019 roku planują rozpoczęcie nauczania w tej profesji. Wśród nich jest Zespół Szkół Zawodowych nr 5 im. gen. Ignacego Prądzyńskiego w Białymstoku. Sektor stolarki budowlanej w Polsce odczuwa deficyt ...
Czytaj więcej

Dwudniowe, intensywne szkolenie z pośrednikami nieruchomości za nami !

Maj 31, 2019

Pośrednicy nieruchomości, nieustannie chcą poszerzać swoją wiedzę i umiejętności. Najlepszym tego przykładem, była wysoka frekwencja reprezentantów biur nieruchomości z Białegostoku, a także Warszawy, Łomży, Lublina, Olsztyna i Bydgoszczy – na intensywnym szkoleniu „WYŁĄCZNIE LEPIEJ”. Szkolenie te zostało zorganizowane w dniach 24-25 maja, pod patronatem portalu ASKDOM.PL oraz firmy RINT – przyjazne mieszkanie w podróży – w białostockim hotelu IBIS.   Szkolenie poprowadzili prelegenci RECAMP.PL  (jednej z …

Czytaj więcej

Eksperci z zakresu Przemysłu 4.0 poszukiwani! Nabór Polskiego Klastra Budowlanego

Wrz 09, 2019

Nabór związany jest z wdrażaniem projektu budowania Cyfrowych Hubów Innowacji – sieci ośrodków wspierających przedsiębiorstwa w pełnym wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii cyfrowych. Eksperci z zakresu Przemysłu 4.0 będą świadczyć odpłatnie usługi szkoleniowe i doradcze na rzecz podmiotów klastra i innych firm zewnętrznych. Wymagania Klaster poszukuje ekspertów z doświadczeniem we wdrażaniu rozwiązań w firmach, które wykorzystuje narzędzia, mechanizmy i technologie, takie jak: BIM (Building Information Modelling), …

Czytaj więcej

„Jak stworzyć idealną kuchnię” – inż. arch. Marta Ziemnicka
WPROWADZENIE

Kwi 18, 2020

Hej! Nazywam się Marta, architekturą wnętrz zajmuję się już prawie 10 lat. Prowadzę firmę Hi Home, pod szyldem której świadczę usługi architektury wnętrz. Zdaję sobie sprawę – jak wiele pytań, dylematów, a nawet problemów, rodzi urządzenie wymarzonego domu czy mieszkania. Z tego powodu postanowiłam podzielić się wiedzą i przygotować serię poradnikowych artykułów. Cykl 1: kuchnia CZĘŚĆ I – WPROWADZENIE Dzisiaj krótko wspomnę o kluczowych …

Czytaj więcej

Typ oferty
Kategoria
Cena
Powierzchnia
Pietro
Liczba pokoi
{{prop.label}}
{{prop.label}}
{{prop.label}}