Wyniki Twojego wyszukiwania

„Ambasadorki, to gwarancja”. Wywiad z Magdaleną Szmurło.

Prowadzenie (biura) nieruchomości w dzisiejszych czasach, wymaga umiejętności, odwagi, ale przede wszystkim bycia konkretnym i otwartym na potrzeby innych. Ogromnym plusem jest sytuacja, gdy z nieograniczoną pasją przenosi się miłość do nieruchomości – na biznes. Przykładem takiej firmy na lokalnym rynku jest Ambasada Nieruchomości. O zaufaniu, sile doświadczenia i…pysznej kawie, rozmawiamy z właścicielką marki – Magdaleną Szmurło.

Mówi się, że podczas rozmowy, przekazuje Pani każdemu dużą dawkę energii.

To dzięki naszej pysznej kawie 🙂 A tak poważnie staram się w każdej sytuacji odnajdywać pozytywy, to pozwala mi skupiać się na celach. Głównym celem i misją naszej firmy są ludzie, to z myślą o nich stawiamy czoła nawet najtrudniejszym transakcjom. Niezwykle pomocne jest również intuicyjne rozpoznawanie potrzeb klientów, kompetencja oraz kultura współpracy. To nasze priorytety.

Powierzając komuś sprzedaż, wynajem bądź kupno nieruchomości, powierzamy bardzo często ogromną część naszego życia, naszych wspomnień, naszej historii. Jak dziś przekonać klienta, żeby obdarzył nas – prowadzących taki biznes, tak dużym zaufaniem?

Nasi klienci mogą przede wszystkim liczyć na wsparcie-jesteśmy z nimi na każdym etapie transakcji. Można się na nas oprzeć, bo mamy solidny fundament- tworzymy zespół. Naszą siłą są różne charaktery, które się uzupełniają: inicjator, lider i „planista”. Czy to przepis na sukces? Tego nie wiemy, ale zaangażowanie, dobra komunikacja oraz wspólne cele sprawiają, że możemy więcej. A odnosząc się do konkretnych działań, oferujemy profesjonalne przygotowanie nieruchomości do sprzedaży. Wspieramy naszych klientów poprzez doradztwo, kompletowanie dokumentów, przygotowywanie umów oraz rozliczenie mediów, tak aby mogli się oni cieszyć z zakupu nowego domu lub mieszkania. Towarzyszymy im również przy wyborze wymarzonej nieruchomości. Co ważne, pomagamy m.in. w zdefiniowaniu potrzeb, wyjaśnieniu zawiłości prawnych oraz skutecznych negocjacjach.

Czyli nie „argument siły, tylko siła argumentu”?

Dokładnie! Jesteśmy młodą firmą, ale każdy z nas pracował już w branży wiele lat i ma solidne doświadczenie zawodowe. Nie lata pracy, ale ilość oraz trudność transakcji sprawiła, że jesteśmy dobrze przygotowani, a klienci darzą nas zaufaniem. Każda transakcja doradcy, jest transakcją całego zespołu. Razem pracujemy nad tym, aby każdy klient był zadowolony, a co za tym idzie polecił nas kolejnym osobom.

Polecają?

Oczywiście. Mimo tego, iż lokalny rynek jest nasycony branżą, mamy pełne ręce pracy. A to z czegoś wynika.

Jak Pani myśli, z czego?

Wcześniej wspomniałam o sile, jednak równie ważna jest jakość! W podejściu do klienta, w budowaniu marki i w kształtowaniu wizerunku pośrednika. Indywidualnie dopasowujemy naszą ofertę do klientów, ale mamy pewne standardy, których się trzymamy. Przy sprzedaży wykorzystujemy nowoczesne narzędzia: profesjonalną sesję zdjęciową, aparat z szerokim kątem, home staging (szafy pękają w szwach od dodatków, którymi dysponujemy), zdjęcia z drona, film promocyjny, dni otwarte itp. Wspólnie z właścicielem przygotowujemy nieruchomość oraz plan sprzedaży. Na każdym etapie ma on nasze wsparcie merytoryczne i mentalne. Większość naszych klientów współpracuje z nami przy kolejnych transakcjach i pozostajemy często w stałym kontakcie.

A jak odbiera Was konkurencja?

Jesteśmy fair wobec klientów, ale też wobec kolegów z branży. Konkurencja to dla nas dodatkowa motywacja. Jesteśmy otwarci na współpracę z innymi doradcami, prezentujemy ich oferty naszym klientom, informujemy o naszych i zapraszamy na dni otwarte. Klient, który do nas przychodzi ma dostęp do wszystkiego, co oferuje w danym momencie rynek. Nie jesteśmy w stanie sprzedawać wszystkich nieruchomości jednocześnie, dlatego tak ważna jest dla nas współpraca i dobra relacja z innymi biurami. Razem możemy więcej!

Jak to, współpracujecie z konkurencyjnymi firmami takimi jak Wy?

Nie zapominajmy, że jest to działanie również na korzyść klienta, który powierza nam swoją nieruchomość i oczekuje od nas skutecznej sprzedaży i konkretnych działań. Jednym słowem, tak!

W takim razie mówimy tu już o bardzo świadomym działaniu firmy na rynku nieruchomości?)

Jesteśmy świadomi tego jak funkcjonuje branża. Mimo wszystko, stawiamy na ciągły rozwój i ciągle się szkolimy. Jesteśmy na bieżąco z nowinkami marketingowymi, narzędziami promocyjnymi oraz zmianami w prawie, które dotyczą obrotu nieruchomościami. Wiedza oraz zastosowanie nowoczesnych technologii, pomaga nam w efektywnej pomocy klientom.

A więc kończąc, po jaką pomoc warto do Was przyjść?

Dla nas najważniejsi są ludzie, ich oczekiwania, budowanie relacji i wsparcie. Za tym idzie konkret – skuteczna sprzedaż i polecenia. Nasza praca to nie tylko pomysł na biznes, ale też nasza pasja. Jesteśmy zaangażowani i otwarci na ludzi. Lubimy im pomagać, często w bardzo trudnych czy stresujących momentach w ich życiu. Opiekun klienta, doradca – ta definicja jest nam znacznie bliższa niż popularny „pośrednik”, a najlepiej – ambasadorki!

Ja się czuję zaopiekowany. Macie pyszną kawę. A na dodatek, po naszej rozmowie, mam dużo energii. I jeszcze jedno – bardzo wygodne fotele.

Autor: P.S

Podobne artykuły

Jerzy Osipiuk, DeveloperGO.pl „Doświadczony zespół i energia startup’u”.

Paź 27, 2020

Chcesz kupić dom lub nieruchomość? Być może zależy Ci na szybkiej sprzedaży własnej nieruchomości? Z nowoczesnymi narzędziami marketingowymi, które mają ułatwić osiągnięcie celu na rynku nieruchomości, przychodzi młoda, prężnie działająca i rozwijająca się białostocka marka developerGO.pl, o której już niedługo będzie głośno we wschodniej Polsce i nie tylko. Zapraszamy na rozmowę z Dyrektorem Sprzedaży, Jerzym Osipiukiem. Panie Jerzy, wspomniał Pan, że w swojej pracy …

Czytaj więcej

Gotowanie z 13VIP 4home&kitchen – czyli pyszne jedzenie i najwyższej klasy sprzęt kuchenny! (video)

15 maja, 2018

Pyszne jedzenie i niezawodny sprzęt kuchenny, wszystko to czekało na nas w piątek (11.05.18) w siedzibie firmy 13VIP 4home&kitchen. Wraz z bia24.pl mieliśmy okazję skosztować przepysznych dań, serwowanych przez szefa kuchni Adama Michalskiego. Musimy przyznać, że bardzo nam smakowało!   Nie było to pierwsze tego typu wydarzenie organizowane przez właściciela firmy Piotra Zubryckiego. Podczas takich spotkań, uczestnicy mają okazję nie tylko spróbować jak smakują …

Czytaj więcej

Pięć trendów w projektowaniu współczesnych miast. Czego oczekują mieszkańcy?

23 maja, 2019
Podejście do projektowania miejskiej przestrzeni ewoluuje wraz ze stylem życia mieszkańców, miasta muszą również przystosować się do skutków zmiany klimatu takich jak ekstremalne zjawiska pogodowe. Architekci i projektanci powinni nadążać za najnowszymi trendami w branży. Tworząc nowoczesną miejską architekturę, trzeba wziąć pod uwagę takie czynniki, jak jakość życia mieszkańców, wielofunkcyjność, odporność, czystość i całoroczność. Za tymi trendami powinny też podążać podlaskie miejscowości. Eksperci przygotowali ...
Czytaj więcej

Targi BUDMA 2019 – odbierz dofinansowanie!

Lip 04, 2018

Szanowni Państwo, Wschodni Klaster Budowlany przyjmuje zapisy na targi BUDMA 2019, które odbędą się w dniach 12-15.02.2019 r. W ramach uczestnictwa we wspólnym stoisku klastrowym oferujemy dofinansowanie na poziomie nawet 80% następujących kosztów: · powierzchnia targowa wraz z zabudową, · wpis katalogowy, · miejsce parkingowe (przy hali targowej, dostępne przez cały czas trwania targów). Powierzchnia wystawiennicza Wschodniego Klastra Budowlanego jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. …

Czytaj więcej

Pomagamy dzieciakom z domu dziecka!

27 maja, 2019
Do 29 maja zachęcamy do przynoszenia i wsparcia dzieciaków m.in: słodyczami, zabawkami, książkami – podarujmy dzieciom uśmiech! Codziennie od 17.00 do 22.00 – lokal 6-ścian (ul. Warszawska 30, Białystok). Finałem akcji jest IV Koncert Charytatywny, który odbędzie się 29 maja 2019 r. o godz. 19.00 w lokalu 6-ścian. Podczas kameralnego koncertu wystąpią akustycznie: Adam Romanoff Romanowicz i Grzegorz Kowalewski Adam – gra, śpiewa i ...
Czytaj więcej

Przegląd nieruchomości – lokale na wynajem – wrzesień ’20

Wrz 03, 2020

W I części wrześniowego przeglądu nieruchomości z woj. podlaskiego prezentujemy atrakcyjne oferty lokali na wynajem. Prezentowane nieruchomości dostosowane są do różnych potrzeb – działalność usługowo – handlową lub biuro. Atrakcyjność ofert stanowi lokalizacja, cena jak i powierzchnia użytkowa. PRZEJDŹ DO OGŁOSZENIA Lokalizacja : Białystok, os. Piaski Powierzchnia : 20 m2 Cena : 1 200 zł / miesiąc Biuro nieruchomości : In – Home Lokal …

Czytaj więcej

Typ oferty
Kategoria
Cena
Powierzchnia
Pietro
Liczba pokoi
{{prop.label}}
{{prop.label}}
{{prop.label}}