askdom.pl

Mariusz Misarko: Bonus będzie najbardziej rozpoznawalnym biurem nieruchomości w Białymstoku

Mariusz Misarko: Bonus będzie najbardziej rozpoznawalnym biurem nieruchomości w Białymstoku

Rebranding, to potocznie lifting i redesign, ale nie tylko. To działania pozwalające markom utrzymać pozycję, być na bieżąco oraz zachować świeżość na dynamicznie zmieniającym się rynku. Na takie działania zdecydowało się biuro MiM Nieruchomości, które weszło w skład dużej, ogólnopolskiej marki Bonus Nieruchomości. O zmianach opowiada Mariusz Misarko, właściciel kiedyś Mim Nieruchomości, a dziś Bonus Nieruchomości Białystok.


Pana firma, czyli MiM Nieruchomości, w ostatnim czasie przeszła rebranding. Na czym polegał ten zabieg?

Do tej pory prowadziłem małe, jednoosobowe biuro nieruchomości. Cały czas jednak chciałem się szkolić, rozwijać. I na jednym z takich szkoleń poznałem ludzi, którzy tworzą markę Bonus Nieruchomości. Znałem też ich wcześniej, z racji tego, że prowadząc działalność w branży, w której trzeba być na bieżąco ze wszystkim co się w niej dzieje. Bonus to silna marka. Doszło między nami do rozmów i na ich podstawie wszedłem w tę współpracę i otworzyłem w Białymstoku pierwsze biuro Bonus Nieruchomości.

Jakie zmiany to ze sobą pociągnęło?

Współpraca z ogólnopolskim biurem daje mi szersze możliwości rozwoju. Ja stanąłem trochę pod ścianą, albo funkcjonuję tak jak do tej pory, czyli działam sam, albo rozwijam się dużo mocniej, buduję zespół. Pojawiła się jeszcze trzecia opcja, czyli połączenia się, a raczej wejścia w zasoby większego gracza na rynku. Marka Bonus Nieruchomości znana mi była od lat. Cenna jest ich rozpoznawalność, jakość, ale też, dla mnie, ich zasoby ludzkie. To dzięki nim, mam dziś ludzi do szkoleń, marketingu, spraw technicznych. A ja mam czas skupić się na działaniach lokalnych i doprowadzić do tego, aby moje biuro nieruchomości, do końca 2022 roku było w Białymstoku i regionie najbardziej rozpoznawalnym biurem nieruchomości.

Jak Pan chce to osiągnąć?

To jest strategia, którą wdrażamy wspólnie z marką Bonus Nieruchomości. Nie mogę i nie chcę zdradzać szczegółów, ponieważ są to wypracowane przez lata działania, nad którymi pracowali najlepsi specjaliści w kraju. Obecnie skupiamy się na zarządzaniu ludźmi. Powiem tylko tyle, że budowa zespołu, przy wsparciu centrali marki Bonus, to ogromna przyjemność.

Rozumiem i w takim razie czekamy na efekty. Wracając do obecnej działalności biura, jeszcze niedawno Pana białostockie biuro nosiło nazwę MiM Nieruchomości. Jak będzie teraz?

Przede wszystkim zmienia się brand. Będziemy nazywali się Bonus Nieruchomości Białystok. Planujemy też zmianę siedziby na bardziej prestiżową, ale na razie są to tylko plany. Więcej będziemy wiedzieli na wiosnę 2021 roku i wtedy Państwa poinformujemy.

MiM Nieruchomości, czyli Pan, jako właściciel i pracownik, miał już swoich klientów. Czy rebranding nie zadziała w jakimś stopniu na szkodę? Ponieważ Pan był znany na lokalnym rynku, jako Mariusz Misarko MiM Nieruchomości. Czy to nie zmyli klienta?

Blisko 80% klientów, którzy są lub byli z MiM Nieruchomości – pracowało bezpośrednio ze mną. Oni wszyscy wiedzą o zmianach, a nawet wiedzą, że dzięki tej zmianie, sami będą mieli lepiej przy dalszej współpracy. To ja byłem marką MiM Nieruchomości, więc ludzie tę firmę kojarzą bezpośrednio ze mną. Jestem z nimi w stałym kontakcie. Dla nich, nic się nie zmieni. Oni nadal będą korzystali z usług Mariusza Misarko, tylko już nie jako MiM, a Bonus Nieruchomości.

Czy tu w Białymstoku, Bonus Nieruchomości to będzie Pan, czy raczej większa kadra?

Panie redaktorze, porozmawiamy o tym za dosłownie kilka miesięcy. Dziś, nie chcę zapeszać, ale będzie głośno o Bonusie w Białymstoku.


ASKDOM.PL

AskDom to regionalny portal z ogłoszeniami nieruchomości oraz wizytówkami firm związanych z tą branżą. Celem portalu jest prezentacja ofert mieszkań, domów, lokali i działek, a także kreowanie płaszczyzny współpracy, między klientami oraz pośrednikami związanymi z rynkiem nieruchomości. Portal AskDom to także obszerna platforma informacyjna, związana z zagadnieniami dotyczącymi branży budownictwa i branż pokrewnych. Działania portalu skupiają się ponadto na wspieraniu oraz kształtowaniu wizerunku firm – wchodzących w skład sektora nieruchomości, budowlanego i pokrewnych, na lokalnym rynku.